lördag 5 juni 2010

sharp mind

Klev på vagnen och möttes av en frän diarédoft! Underbart! tänker jag. Det första man ser är en berusad kille som står upp och sover. ASgullig! tänker jag då, Det är säkert han som bajsat på sig. Successivt faller killens huvud ner och till slut har han klämt fast det i ett räcke Fyfan vad AJ! tänker jag. Vid Svingeln springer en annan man av, han hinner ta två steg sedan spyr han rakt ut. Duktigt! blir min tanke eftersom han tydligen var tillräckligt skärpt för att inte spy på vagnen. Bakom mig sitter två yngre damer (vars ansikten jag aldrig får se) och pratar om folk jag känner/är bekant med -Du är så mycket snyggare än henne, vad tänker han med? hihi PINSAMT! tänker jag.
Eftersom jag inte hade en pojkvän som gjorde mig sällskap hem inatt och mycket tack vare allt kaffe som gjorde mig mega-super-skärpt så han jag faktiskt med att iaktta en hel del under min 15minuters hemresa. När jag hade klivit av vagnen och såg en skata som göttade sig i en spya så tänkte jag: Eeeuuuuwwe!!!! När fan ska djuren lära sig? Evolution hallå?! Kommer dom någonsin kunna bete sig i ett civiliserat samhälle!?
Min webcam är min nya bästa vän! Klockan 05:08 och ni ser inte de rödsprängda ögonen eller alla mensfinnar, inte heller berättar den för folk att det var över 12 timmar sedan jag bättrade på sminket. Jag vill alltid bli sedd genom en webkameras lins, av alla, alltid och med mycket kontrast, helst svartvit...
Baby Woodrose – Caught In A Whirl

Inga kommentarer: